inevidljivi

Alla inlägg under september 2013

Av Angelica - 29 september 2013 00:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 27 september 2013 17:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 22 september 2013 16:16

jag blev väldigt taggad just idag att jag ska skriva Högskoleprovet, men när de väl är dags för ansökning i januari så är jag säkerligen inte alls taggad!


Fan vad helgen har gått fort, de är redan söndag :O sjukt!


En ny arbetsvecka närmar sig och jag har 2 "korta" dagar nästa vecka och 1 väldigt kort :D soft!


Ska bli så skönt med en tidig fredag :D

Av Angelica - 20 september 2013 22:22

Fredags mys! Med kall Cola och choklad :)

Av Angelica - 16 september 2013 17:36

Idag är de måndag och jag är jätte trött och saknar motivation att göra någonting! Men jag håller på och tvättar, de behövs! En överfull tvättkorg så är de nog dags! :P


Idag är de regnväder, de var uppehåll några timmar på eftermiddagen men sen började de regna igen vid 16 när jag lagomt skulle åka hem! Men jag klagar inte, efter den fina sommaren och början på hösten så får de regna lite!


Nejj nu är de strax dags att traska ner till tvättstugan igen! Vilken tur att jag använder mkt av samma färg så de blir inte så många maskiner jag behöver köra :P

Av Angelica - 15 september 2013 21:44

Idag har jag umgåtts med familjen hela dagen! :) på eftermiddagen åkte vi till "Murgån" och röstade!
Nu ligger jag i soffan och muttrar över att helgen redan är slut :(

Av Angelica - 13 september 2013 21:52

Wzp!
Ligger i soffan hos Sara medans hon grejar i köket. Jag blev portad så jag ligger här :P
Abel kollar på en tråkig serie, jag fattar ingenting! :P

I morgon ska jag hit igen på 1 årskalas!

hm!

Av Angelica - 13 september 2013 00:03

Jag ligger i sängen och kan inte sova!
Men idag har jag iaf umgåtts med Sara och Elias :D

Jag tänker för mycket och de är inte bra när man ska försöka sova.
Men jag måste försöka, kan inte vara en trött zombie i morgon på jobbet!

Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards