inevidljivi

Alla inlägg under februari 2015

Av Angelica - 28 februari 2015 13:52

Nu har jag sett den omtalade filmen Fifty shades of grey, och jag tycker den var bra!

Jag orkar inte skriva vad den handlar om, men jag rekomenderar den!


Betyg: 4/5


Visst förrekomer det Bdsm scener, men några bdsm experter har kritiserat filmen. Men som sagt så
är det en FILM!!!!

Jag kan tänka mig att se den igen, ska läsa dom 2 uppföljande böckerna!


Under 2016 så kommer uppföljaren.. väntar med spänning!

Av Angelica - 18 februari 2015 22:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 11 februari 2015 22:04

Sorry att jag varit dålig på att blogga, men jag har ingenting nytt att skriva egentligen!
Alla ?-dag ska spenderas i Gävle med älskling! Blir middag på en restaurang, överraskning för mig. Eftersom jag inte vet vart vi ska, mys! Undra vad han har hittat på... har inga höga förväntningar :P haha!
Fan vad taskig jag känner mig! Sorry älskling! :)

Nu ska jag softa i soffan en stund, har precis hängt upp tvätt i hela lägenheten.
Gah!

bajs bajs!

Av Angelica - 1 februari 2015 10:27

Vart tar tiden vägen, helt sjukt att de redan är 1 februari!


De betyder att jag och älskling har hållt i hop i 6 månader, jisses!


Och snart är det 6 månader utan Mormor, har fortfarande inte riktigt förstått en! Men de kommer tids nog!

De jobbigaste är att se Morfar lida!


Jaja! Strax dags att göra sig klar och gå 10 m till hållplatsen och ta lokalbussen ner till resecentrum och sen dra vidare till Gävle!


Idag blir det Bio, god mat och bara massa mys med min andra hälft!


Bajjs bajjs!

Ovido - Quiz & Flashcards