inevidljivi

Alla inlägg under april 2015

Av Angelica - 17 april 2015 14:00

Äntligen fredag och de betyder att älsklingen kommer till mig!!! Jag längtar!!!


Men först ska jag till Sara och träffa tantens killar! <3 Världens sötaste Elias och Alvin, gobitarna mina! <3

Vädret suger och jag orkar inte resa mig xD haha! Men jag måste om jag ska kunna träffa sötisarna mina!


Musik i öronen så går de bra att gå :)


Bajjs bajjs!

Av Angelica - 10 april 2015 19:26
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 3 april 2015 16:20

Fan vad jag har stressat idag! Men jag har hunnit med massor, så jag känner mig nöjd men de gör inte mina ben som värker :(


Idag har jag hunnit med att baka, städa som fan och handlat mat.. men jag har mer att städa men de får jag göra i morgon!


Nu ska jag strax göra mig i ordning för att gå till bussen som ska ta mig till Storvik och där kommer älskling och hämtar mig för att skjutsa mig till slutstationen Gästrike-Hammarby "Hammarby". Där blir det middag hos Svärföräldrarna!


Alltså STRESS dag!


Bajjs bajjs!

Ovido - Quiz & Flashcards