inevidljivi

Alla inlägg under juli 2015

Av Angelica - 31 juli 2015 16:18

Sista semesterdagen, på måndag börjar jag jobba igen!


Ikväll ska jag hem till Inga-Lill och Natalie med mamma och brorsan, grillning och ha trevligt!


I morgon ska jag till Gävle och bo på hotell med älskling och fira 1 år tillsammans! <3

Av Angelica - 30 juli 2015 02:26

Jag kan inte förstå att du har varit borta i 1 månad, för några månader sedan kunde jag inte föreställa mig ett liv utan dig. Men tydligen så går de. Aska i en liten låda är, allt som finns kvar av dig! Jag älskar och saknar dig obeskrivligt mycket! <3

Vila i frid min allra bästa vän! <3

Voff

Av Angelica - 28 juli 2015 15:52

J: If you say my eyes are beautiful
It's because they're looking at you
And if you could only see yourself
You'd feel the same way too
You could say that I am a dreamer
Who's had a dream come true
If you say my eyes are beautiful
It's because they're looking at you

W:Ooh...
If you wonder why I'm smiling
It's because I'm happy with you
And the warm sensations, touch my heart
And fill me through and through
I could hold you close forever
And never let you go
If you say my eyes are beautiful
It's because I just love you so

J:Oh...
Now my heart is an open door
W: Won't you come inside for more?
B: You can love so sweetly now
Take my love, take me completly now,


W: Oh...
If you say my eyes are beautiful
It's because they're looking at you
And my eyes are just the window, oh
For my feelings to come through


J: And by far, you are more beautiful
Than anything, I ever know
If you say my eyes are beautiful

W: If you say my eyes are beautiful

J: If you say my eyes, my

B: eyes are beautiful, Oh...

J: It's because

W: It's because

B: They're looking at you

 
 
Tillängnad dig Gidde, bara för att du är min! <3
Av Angelica - 27 juli 2015 16:35

Har haft en fantastisk helg i paradiset, bara njutit av nuet och inte grubblat! De var därför jag åkte dit! :)

Igår kväll när jag precis kommit hem så kom älskling och sov över, han åkte i fm för han skulle jobba på em och kvällen.


Har ätit lunch på Oden med Morfar idag, jätte trevligt! :)


Få se vad jag ska äta för middag ikväll, är fortfarande mätt efter lunchen! De blir nog en varma koppen och en smörgås eller nå.


Nu har jag inge mera att skriva!


Bajjs bajjs

Av Angelica - 24 juli 2015 17:13

Jag hade verkligen hoppats att min sommar semester skulle vara betydligt bättre än 2014, men de ser fan inte ut så! Jag tror jag ska sluta ta semester på sommaren, de blir bara katastrofer! Jaja, gnäll gnäll!


Dricker en öl och väntar på att Rosa ska sluta jobba så jag får fly till paradiset över helgen!


Snart är det 1 år sedan jag kan singel senast, den 1 augusti firar jag och älskling 1 år!


Ett år i glädje och sorg, tack för att du finns vid min sida! Jag älskar dig Gidde! <3

Av Angelica - 24 juli 2015 15:37

Jag har varit på semester med älskling i Norrland, vi har besökt och bott i Sundsvall, några mil norr om Umeå och några mil norr om Lycksele! Har haft en fantastik semester!


Några dagar har jag varit i "Hammarby" hos mina svärföräldrar och umgåtts med bästa Sara när jag varit hemma :P


Ikväll åker jag till paradiset över helgen för att koppla av, bara glömma alla bekymmer för en helg!


I need it!


Bajjs bajjs!

Av Angelica - 10 juli 2015 16:44
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 5 juli 2015 18:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards