inevidljivi

Alla inlägg under december 2013

hm!

Av Angelica - 27 december 2013 14:03

Tur att de är några dagar kvar innan de är dags att sumera det bästa med året 2013!


Men jag har som sagt 2 givna saker! :D Men de restrerande går att fundera på! hm!


jaja! Idag har jag tvättat och lagat köttfärssås och spagetti! :D De smakade okej, bra för att vara första gången! Men disken är samlad i en hög och de är väll dags att ta hand om den snart men först tvättstugan och sista maskinen!


Sen blir de stan och ett besök på bolaget inför nyår!

Av Angelica - 23 december 2013 16:39

Nu har jag klätt min julgran och de är nystädat! De kan inte bli bättre! Fast mitt köksbord är inte inräknat :P haha!

Den ser ut som ett bombnedslag! haha!


Nu lyssnar jag på julmusik och väntar på klockan, ska till Sara senare och spela Bingolotto! :D Hoppas jag får träffa Elias innan han ska sova!


Nej nu ska jag ha lite nostalgi och titta på programet Kär och Galen med Lotta Engberg!


Bajj bajj!

Av Angelica - 18 december 2013 19:26

2 arbetsdagar kvar innan jag får efterlängtad julledigt! Ca 3 veckors ledigt, de kan inte bli underbarare!


Undra vad man ska hitta på då?! hm!


Kanske försöka sig på att laga riktig ordentlig mat! Inge halvfabrikat eller makaroner :P haha!


Jag vet vilken jag vill bjuda då :P


Ikväll håller jag på och tvättar, eller allt är klart! Nu har jag tvätt i torktumlaren och i torkrummet, väntar på att de ska bli tort! :)


Nej nu ska jag måla naglarna rött!


Bajj bajj!

Av Angelica - 14 december 2013 15:39

Nu var de otroligt länge sedan jag skrev i min blogg, de har varit fullrulle!

Snart är julen här och snön verkar inte vilja stanna kvar speciellt länge! :(

Idag har de snöat igen så nu är äntligen vitt på marken igen, men hur länge stannar de kvar?


Jag längtar till den 25 mars 2014, då är jag på plats i Cirkus i Sthlm och får äntligen se Brad Paisley igen!

1 år sedan han var här sist!


bajj bajj!

Ovido - Quiz & Flashcards