inevidljivi

Alla inlägg under januari 2015

Av Angelica - 24 januari 2015 18:52

Bara så du vet så har jag varit hemma från jobbet HELA jävla veckan, gissa om jag fick lappsjukan när jag började bli lite piggare. Jag drog mig ut på en kort promenad hem till föräldrarna i torsdags och i fredags kom Morfar och hämtade mig så jag fick se lite annat en bara husen i närheten här :P hahaha!

Vi tog en tur först till Fonus där jag tänkte köpa ett gravljus, men gubben där kramade mig och jag fick ett ljus :O Creepy! Tydligen så hade han varit med på begravningen. Åkte sen till Mormor och tände ljuset!


5 månader i stor sorg och saknad! <3 Min älskade Mimmi!


Idag tog jag en tripp ner på stan och sen ner på Ica med mamma! Ikväll ska jag äta en Vanilj semla och sen har jag köpt dipp också! Mumma!!!


Bajjs!

Av Angelica - 21 januari 2015 13:27

Ligger i sängen och glor i taget, går i mellan sängen och soffan. De suger! Jag vill inte vara as förkyld, nu längtar jag tillbaka till jobbet. Har klarat mig från feber, men var grymt hängig i måndags och igår. Är lite piggare idag. Tänkte ta lite luft idag och gå till soprummet med sopor. Får se om jag orkar! Jaja, nog med gnäll! Nästa fredag fyller Morfar 80 år, jisses! Känns som han precis fyllt 70.

Bajs bajs

Av Angelica - 18 januari 2015 11:36

Fredag: Jobbade jag mellan 8-13 och sen gick jag lite ären den på stan innan de var dags att börja göra sig i ordning, vi hade överrasknings middag för en kollega som har fyllt 50 år.

Hade otroligt roligt, lyckad kväll! Åt och drack gott på Allstar innan 9 st av oss gick vidare till Mulligans och hade skojj! Kom hem vid halv 1!


Lördag:Lunch i Hammarby hos Svärföräldrarna med mina föräldrar och Morfar, jätte trevligt!

Sen åkte jag, älskling och svärfar till Gävle och kollade på Hockey. En usel match av Brynäs, fick storstryk av Skellefteå.

Sen kom Svärmor till Sandviken och jag bjöd allihopa på middag efter matchen!

Efter de så åkte dom hem till Hammarby och jag fick en nattgäst...


Söndag: Jag har tvättat och pojkvännen drog tidigt :( Jätte tråkigt, men men!

Senare så ska jag på bio med kollegorna, trevlans!

 Nu väntar jag på Morfar, ska få skjuts till föräldrarna och äta lite lunch!


bajjs!!

Av Angelica - 12 januari 2015 19:55

Ikväll saknar jag att inte ha älskling närmare mig, gångavstånd hade varit kul. 3 mil är inte så långt, men de är tufft att inte ses oftare!

Jag älskade dig Gidde! ??

Av Angelica - 3 januari 2015 15:42

Jag ligger i soffan och tycker synd om mig själv. Har ont i huvudet, trött och ont i magen. Men igår hade jag en otroligt trevlig eftermiddag, älskling och hans föräldrar kom hem till mina föräldrar på fika. På kvällen var jag och morfar på bandy, skynda sig hem och slå på tv:n och se J-vm.

Nu ska jag vila en stund!
Bajs!

Ovido - Quiz & Flashcards