inevidljivi

Alla inlägg under november 2015

Av Angelica - 14 november 2015 01:46

FRÅGOR & SVAR

Tio frågor om dig själv.

Namn? - Angelica
När fyller du år? - 10 oktober
Några piercingar? - japp
Vad har du på dig just nu? - Myskläder
Vilken årstid är bäst? - Vinter
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? ? Känna sig utvilad när klockan larmar
Vad tycker du mest om hos dig själv? ? Ingenting?
Vad är du bra på? ? Mitt jobb kanske?
Vem älskar du mest på denna jorden? - Svårt att säga, familjen och pojkvännen?
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Bredvid pojkvännen

Frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? ? Helen
Vem är den roligaste av dina vänner? ? Helen och Sara
Vem är snyggast av dina vänner? ? Allihopa
Vem är mest partyprisse? ? Ingen!
Vem är den du helst har filmkväll med? ? Alla!
Vem av dina vänner är mest "evil"? ? haha, Pernilla xD

Annat.

Vad har du gjort idag? ? Jobbat
Vad ska du göra idag? ? Idag? Nu är det natt men jag ska iaf sova!
Har du gjort något dåligt idag? ? dåligt? Nä de tror jag inte.
Vad har du ätit idag? - Mat :P
Har du duschat idag? ? Näpp
Är du trött nu? ? Jaa!
Vad händer i morgon? ?  Pojkvännen kommer :D
Går du i skolan eller jobbar? ? Jobbar
Trivs du på i skolan/på jobbet?- Jag trivs oerhört bra på jobbet!
Hur mår du just nu? ? Förkyld och hängig
Är du hungrig nu? - Nej.
Vad är klockan just nu? ? 01:43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? ? Facebook och bloggen.
Har du kysst någon idag? ? Nej
Har du ett förhållande? ? Ja.
Är du romantisk? ? Det lär du ta å fråga honom om! 
Är du förhållandeperson eller singelperson? - Vet inte, jag trivs bra med pojkvännen.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ? Nej
Vem sov du senast bredvid? ? Pojkvännen
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? ? Ingen xD
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ? Nej.
Vad gillar du för stil på killen? ? Gärna figursydda kläder

Av Angelica - 4 november 2015 17:21

Igår på stan så stötte jag på en person som har varit betydelsefull och en stor tillgång i mitt liv!


Direkt när jag kom hem så tog jag tag i att städa toan, skönt när de är gjort! Har även diskat, så nu är de rent och nu lagar jag mat! :) De blir makaroner och köttbullar :P Jag orkar inte laga nå avancerat..


Tidigt på fredag morgon åker jag och Emelie till Huddik över dagen för vi ska på föreläsningen och lyssna på Brutus Östling, en känd natur fotograf. De ska de blir jätte roligt, men jobbigt att kliva upp så jävla tidigt :P


Dagens låt;  Stop making friends - Fear

 


Nu måste jag ta tag i matlagningen!!


Ovido - Quiz & Flashcards