inevidljivi

Direktlänk till inlägg 14 november 2015

Tidsfördriv

Av Angelica - 14 november 2015 01:46

FRÅGOR & SVAR

Tio frågor om dig själv.

Namn? - Angelica
När fyller du år? - 10 oktober
Några piercingar? - japp
Vad har du på dig just nu? - Myskläder
Vilken årstid är bäst? - Vinter
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? ? Känna sig utvilad när klockan larmar
Vad tycker du mest om hos dig själv? ? Ingenting?
Vad är du bra på? ? Mitt jobb kanske?
Vem älskar du mest på denna jorden? - Svårt att säga, familjen och pojkvännen?
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Bredvid pojkvännen

Frågor om dina vänner.

Vem vet allt om dig? ? Helen
Vem är den roligaste av dina vänner? ? Helen och Sara
Vem är snyggast av dina vänner? ? Allihopa
Vem är mest partyprisse? ? Ingen!
Vem är den du helst har filmkväll med? ? Alla!
Vem av dina vänner är mest "evil"? ? haha, Pernilla xD

Annat.

Vad har du gjort idag? ? Jobbat
Vad ska du göra idag? ? Idag? Nu är det natt men jag ska iaf sova!
Har du gjort något dåligt idag? ? dåligt? Nä de tror jag inte.
Vad har du ätit idag? - Mat :P
Har du duschat idag? ? Näpp
Är du trött nu? ? Jaa!
Vad händer i morgon? ?  Pojkvännen kommer :D
Går du i skolan eller jobbar? ? Jobbar
Trivs du på i skolan/på jobbet?- Jag trivs oerhört bra på jobbet!
Hur mår du just nu? ? Förkyld och hängig
Är du hungrig nu? - Nej.
Vad är klockan just nu? ? 01:43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? ? Facebook och bloggen.
Har du kysst någon idag? ? Nej
Har du ett förhållande? ? Ja.
Är du romantisk? ? Det lär du ta å fråga honom om! 
Är du förhållandeperson eller singelperson? - Vet inte, jag trivs bra med pojkvännen.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? ? Nej
Vem sov du senast bredvid? ? Pojkvännen
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som en vän? ? Ingen xD
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? ? Nej.
Vad gillar du för stil på killen? ? Gärna figursydda kläder

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 december 2016 16:11

Nu var det längesen jag bloggade och jag har inget speciellt att skriva. Men nu är det helg och ikväll ska jag träffa Gidde igen :D ...

Av Angelica - 19 juli 2016 18:10

Nu har jag gjort de jag kan för att de ska hitta ett botemedel till Alzheimers och andra demenssjukdomar! Har skänkt pengar till forskningen så de förhoppningsvis i framtiden kan hitta ett botemedel, men tyvärr så kommer de inte hjälpa mig justnu. ...

Av Angelica - 28 juni 2016 18:28

Snart slut på juni, vart tar dagarna vägen, de går så sjukt fort?! På torsdag är det 1 år sedan du lämnade oss, hoppas du har det bra i himlen! Jag saknar dig varje dag så mycket. Önskar att du kunde komma tillbaka, älskar dig obeskrivligt!!...

Av Angelica - 14 juni 2016 21:24

Nu var det längesen jag bloggade, sorry! Men jag har haft annat för mig och har egentligen ingenting att skriva om. Planer till midsommar har jag också! I år firas den i Lövtjärn :D Hur ser din midsommar ut? ...

Av Angelica - 17 maj 2016 19:36

Missbrukar en låt!   Say Something - A Great Big World   Say something, I'm giving up on you I'll be the one if you want me to Anywhere I would have followed you Say something, I'm giving up on you And I am feeling so small It was over my h...

Ovido - Quiz & Flashcards