inevidljivi

Alla inlägg under juli 2014

Av Angelica - 31 juli 2014 11:50
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Kamp · Livet
Av Angelica - 30 juli 2014 11:29

Jag har insett att min senaste kyss… var bättre :P
Jag lyssnar på…Brad Paisley - Harvey Bodine
Jag mår bäst när jag… Umgås med människor jag älskar!
Stockholms bästa stadsdel är… hm! Ingen aning!
Jag pratar… Mycket :P
Jag älskar/tycker om… min familj, mina vänner, musik, Vovven, Min prins och prinsessa!
Min första riktiga kyss… var på stan?!
Jag avskyr när folk frågar/säger… Att jag ska prata om känslor xD
Kärlek är… Någonting jag hoppas på! ;)
Jag kommer alltid att vara… Crazy
Jag är hemligt förälskad i… Brad Paisley ofc !
Min mobiltelefon är…  jag verkligen nöjd med
När jag vaknar på morgonen… är det första jag gör att kolla om någon saknat mig på mobilen
Innan jag går och lägger mig… Kollar jag så ytterdörren är låst
Just nu tänker jag på… om Helen kommer snart
Bebisar är… något av de bästa som finns.
Homosexuella är… antagligen homosexuella
Ikväll ska jag… försöka att somna i tid
I morgon kommer jag… Hälsa på Mormor och Morfar
Jag vill verkligen... att de ska regna!

 

Lånade den av dig Pernilla! :) Ily my best girl! <3

Av Angelica - 26 juli 2014 15:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Kamp · Livet
Av Angelica - 24 juli 2014 13:34
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 19 juli 2014 15:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards