inevidljivi

Alla inlägg under september 2015

Av Angelica - 23 september 2015 21:32

Nu har jag semester, hela 4 dagars ledigt!

För i morgon 09:14 avgår mitt tåg från Gävle och ska spendera hela helgen hos världens underbaraste Pernilla! <3


Jag har varit as duktig idag!

Först jobbar till 16 och sen när jag kom hem så har jag roat mig med att packa, diskat x2, fixat sallad till tågresan, ätit och pratat i telefonen med mamma, Emelie och älskling!

Nu är klockan 21:35 och jag ska slappa innan de är dags att sova! Har massor att göra i morgon bitti också!


puss och kram och nyp i skärten!

Av Angelica - 1 september 2015 17:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 1 september 2015 17:06

Om drygt 3 veckor åker jag ner till Pernilla i några dagar, jag längtar så jag döööör!!!!

24 - 27 september är jag där!!!!!!


Men nästa helg händer allt på engång!


11 september fyller Elias 3 år

12 september ska jag till Stockholm på bröllop :D

13 september är det 1 år sedan jag var på Mormors begravning!


Och jag måste hinna träffa älskling någon dag också innan helgen tar slut! Men när ska jag hinna de? :(

Söndag kanske!!


Ovido - Quiz & Flashcards