inevidljivi

Alla inlägg under juni 2013

Av Angelica - 29 juni 2013 20:23

Idag har jag varit på marknad i Ockelbo med mamma, syskonen och bästa Sara!

Hade lika kul som alltid med Sara!


Handlade inte så mycket men det blev

1 skärp

1 boddy med eget tryck till Elias där de står "Tant Angelicas prins" 

1 skärp

och såklart lite godis remmar!


Vi åkte 1 karusell oxå, haha! Höll på att skratta i hjäl mig åt Sara, vilket läte varje gång karusellen svängde :P hahaha

Men de var bara de att jag blev mosad av henne varje sväng! :P Men de gjorde ingenting då utan de kändes efter, länge fick vi åka oxå! Typ 4 minuter! As kul!

Av Angelica - 29 juni 2013 20:18

2 Nomy favoriter!


Would you hold me if I'm empty?
Would you care if I was lost?
Would you love me if I'm guilty
no matter for what cost

Would you use your knife against me?
Would you cut me just to see
If I will go to heaven
or hell is home for me

So welcome to my freakshow
This is who I am
A part of me is empty
In emptiness I stand

So seek my imagination
And take a look around
This is my creation
This is what I've found

So let me pass away
This empty life is yours to have
And let them burn for all they've done
I close my eyes against the sun

Would you kiss me while I bleed?
Would you see me close my eyes
'cause I wont live forever
My pain within you lies

So welcome to my freakshow
You may never leave
This is all I know
Tell lies that will decieve

I can't sleep
'cause they scream in my head

I can't think
'cause of you dreams come true

So let me pass away
This empty life is yours to have
And let them burn for all they've done
I close my eyes against the sun

So let me pass away
This empty life is yours to have...

So let me pass away
This empty life is yours to have
And let them burn for all they've done
I close my eyes against the sun

So welcome to my freakshow
You are in my head
A part of me is empty
In emptiness I stand

So welcome to my freakshow
You are in my head
This is what you'll have
as soon as I'll be dead

Is it you or is it me?
Am I blind or can I see?
If you know what I can dream
Can you break my self-esteem

Can you pull me through the sky?
Will it end if I would die?
Can you carry me along
in peace where I belong

Every situation
I know it is a game
It's my bad condition
You will feel my pain

Try to understand them
Try to ask them why
Why they are inside me
Will it end if I would die?


-------------------------------------------

 

I still see you in me, in me
You've been gone now to long, to long
But I miss you
There's no one to save me now
I'm standing on the edge
and still I wonder how

God I miss you. God I miss you
I'm broken deep inside
Your face infront of me
My heart is open wide
God I miss you ( God I miss you x 3)

God I miss you ( God I miss you x3 )

God I miss you ( God I miss you )
I miss the time when you were here
Now I'm lost in darkest fear
and my end is getting near
God I miss you ( God I miss you )
I miss your soul I miss your eyes
You were strong and free from lies
God I miss your lovely eyes

I keep falling to you and me
The edge is gone now
No fear, no fear

God I miss you ( God I miss you )
I miss the time when you were here
Now I'm lost in darkest fear
and my end is getting near
God I miss you ( God I miss you )
I miss your soul I miss your eyes
You were strong and free from lies
God I miss your lovely eyes

God I miss you ( God I miss you )
I miss the time when you were here
Now I'm lost in darkest fear
and my end is getting near
God I miss you ( God I miss you )
I miss your soul I miss your eyes
You were strong and free from lies
God I miss your lovely eyes

 

 


Av Angelica - 29 juni 2013 00:55

Idag har jag haft kort arbetsdag! 9-13, så jävla soft!


Sen resten av eftermiddagen och kvällen har jag umgåts med Sara och busat med Elias! Har haft så jävla roligt, så kul har jag inte haft på länge!


I morgon blir de Ockelbo marknad med mamma, syskonen och Sara! De kommer bli så kul!

Hoppas jag hittar nå skojj!!


De pratas om och de har lämnat in en ansökan till polisen om att någon vill arrangera en typ av "Cityfesten" igen inne i Gävle! De vore så jävla kul! Massa knallar och karuseller! saknar Cityfesten i Gävle, fan vad kul man hade där!


jaja nu ska jag sussa kudde!

Av Angelica - 26 juni 2013 21:11
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 16 juni 2013 18:41

Nu är tågbiljetterna bokad! Fy fan vad dyrt de är att åka tåg, de brukar vara billigare att boka flera månader i förväg. Men de kan jag inte hålla med om! 595kr för hem resan :O HELT sjukt!

Tur att dit resan var betydligt billigare, annars hade jag fått betala typ 1200 för att besöka dig snygging! <3


Jag saknar och längtar efter dig Wiicky! <3


Om 1 månad och 27 dagar är jag på väg till dig!

Av Angelica - 13 juni 2013 21:07

Idag har jag jobbat och sen åkte jag hem till mor och far å hjälpte till med förberedelser tills i morgon när brorsan tar studenten! Fan vad konstigt de känns att snart har båda mina syskon tagit studenten! Sjukt! Känns som de var igår dom gick på lågstadiet!

Usch vad gamla vi blir!


Men iaf så kom Farmor och min faster ikväll hem till mor och far! <3 Och dom kommer till mig på lördag och fikar :D

På söndag åker dom hem så jag ska försöka umgås så mycket jag kan med dom i helgen!


   

De kommer lite äldre kort för jag orkar inte leta efter nyare, har så in i helvete med kort på datorn!


Nu blir de tv en stund och sen blir de sussa!

Av Angelica - 9 juni 2013 13:43
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 8 juni 2013 20:47

  

Amerikanskt romantisk komedi från 1998


Enäggstvillingarna Hallie och Annie separeras bara några veckor efter födseln när deras föräldrar skiljer sig och behåller varsitt barn. Pappan bor kvar i USA med Hallie, medan mamman flyttar till England med Annie. Barnen känner inte till varandras existens men av en slump möts de på ett sommarläger i USA. På lägret blir de nästan som rivaler och ställer till med en del bråk, men de lär känna varandra och kommer bättre och bättre överens. När de efter att ha stökat ned en hel stuga, isoleras tillsammans i en egen stuga på avstånd från de andra stugorna, inser de till slut att de är tvillingar...

 


Jag älskar den här filmen!!!

Jag skulle tippa på att de allra flesta har sett den här filmen!


Betyg: 5/5

Ovido - Quiz & Flashcards