inevidljivi

Alla inlägg under juni 2013

Av Angelica - 2 juni 2013 21:28

Fy fan vad helgen har gått fort, i morgon blir de jobba igen! Gaah! Semester tack!

Jaja, men jag ska icke gnälla.. är glad att jag har ett jobb :D


I går lyckades jag skära mig på lillfingret på Maxi, vettifan på vad! I morse när jag halvsov så skar jag mig mellan tummen och pekfingret på toapappers hållaren. Den är as vass, fan vad ont de gjorde! Var så trött så jag gick och la mig fast jag blödde xD jaja! Hoppas jag inte gör illa mig i morgon oxå, då blir jag tokig!


Idag har jag tvättat och städat! :)


Och mitt i allt städande så kom Carlsson på fika besök, hon stannade på mat med! :D Alltid lika kul att träffa dig skrutt <3 Men den jäveln dumpade mig med all disk xD haha! :P

Men de gör mig ingenting, alltid kul att jävlas :P


De har Lena och Nettan fått utstått i helgen på Instagram :P haha!


Jag är så snäll ;)


Nu är disken klar och jag har spelat Farmwill 2 på fb så nu blir de tv:n innan de är dags att sussa!

Av Angelica - 1 juni 2013 22:24

De är helt sjukt vad fort tiden går, de är redan 1 juni :O Vart fan tar tiden och dagarna vägen?!


Jaja!


Idag har jag handlat mat, haft besök av pappa som hjälpte mig med lite grejer! Sen skjutsade han runt mig så jag fick titta på nya sittdynor till mina balkong möbler! Hittade as snygga, men de är fan inte billigt :O


Sen drog jag till mor och far igen som bjöd på hemtmat :D Så jag var där ett tag och umgicks!


Nu ska jag kolla på en film tror jag och käka lite choklad om jag orkar :P

Av Angelica - 1 juni 2013 22:16

Igår efter jobbet fick jag massage och sen åkte jag till Apoteket och hämtade ut mer medicin! Har typ 60% rabatt nu så jag fick min medicin as billigt :D De tackar man inte nej till! :D

Sen åkte jag hem en sväng å sen drog jag till mor och far! Grillade där, hela familjen var samlad! Jätte kul! :D


Igår kväll/natt pratade jag med min Pernilla på Skype, visade henne lägenheten! hihi! Hon har kärat ner sig i nå grejer jag har på väggarna, haha! Tok smurfan min! <3

Ovido - Quiz & Flashcards