inevidljivi

Alla inlägg under april 2014

Av Angelica - 20 april 2014 16:19

Påskhelgen går för fort! Den bara rusar iväg, men under dom har dagarna jag varit ledig så har jag redan hunnit bli förvirrad på vilken dag de är! Men jag ser nu på datorn att de är söndag! Känns märkligt att inte upp och jobba i morgon! men de är bara att älska ledighet! :) hehe!


Vad har jag gjort i påsk? hm!

Umgåts med Sara, träffat familjen, tvättat och slappat! :)


Tänker sammanfatta 2014 hittils!

Vilken dag har varit den bästa?

Brad Paisley konserten såklart den 25 mars på Cirkus i Stockholm!

 

Vad ser ser du fram emot?

Att åka ner till Pernilla i slutet på maj! <3 Saknar dig babe!

 

 

Nu orkar jag inte sammanfatta nå mera! :P hahaha!

ska diska en matlåda innan de är dags att dra till mamma och käka!


Bajj bajj

Av Angelica - 19 april 2014 19:52
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

:)

Av Angelica - 12 april 2014 19:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Angelica - 4 april 2014 18:29

Äntligen är det helg! Fan vad underbart!


Har haft sena arbetsdagar den här veckan, men veckan har verkligen rusat iväg! De var ju nyss måndag :O


Helt sjukt vad veckan har gått fort!


Ikväll ska jag umgås med Sara och Abel å käka Hamburgare från Aga grillen! Mumma! :)


Och i morgon kommer systeryster och bästa Lisa hit på fika! <3

Så ikväll har jag diskat nästan all disk, i morgon blir de till och städa! Men de går fort bara man sätter fart! :)


Skriver mer en annan dag!


Bajj bajj!

Ovido - Quiz & Flashcards