inevidljivi

Alla inlägg under mars 2014

Av Angelica - 23 mars 2014 12:35


 

Titel; Whip it     

 Regissör; Drew Blyth
År2009
Tid; 111 min
Gener; Drama
Skådespelare; Ellen Page, Marcia Gay Harden, Kristen Wiig, Drew Barrymore mfl.
Om filmen; Bliss Cavendar  bor i en liten stad vid namn Bodeen, Texas, med sin familj. Hennes mor vill att hon deltar i skönhetstävlingar men Bliss verkar inte tycka att det är särskilt roligt. Hon är istället intresserad av roller derby, en amerikansk sport på rullskridskor.
Mitt betyg; 2/5. otroligt seg film, men den går att se på!

Av Angelica - 16 mars 2014 19:13

Jag har lyckats IGEN!

Denna gång har jag lyckats bita sönder en tant totalt natten mellan fredag och lördag! Sen igår kväll så lossnade de en bit tand som är typ 4mm eller nått!

De gör ont, lever på Alvedon typ. De första jag ska göra i morgon bitti när jag vaknar är att ringa tandläkaren! Hoppas jag får en akut tid på fm! Men vem vet när dom behagar och ringa upp!


Idag på em vann herrarna GULD!!! :D Så jävla underbart!!!! Men tiden för guldfirandet suger totalt!

hur fan kan man välja kl 16 en vardag?? Varför inte kl 16:30 lr kl 17??

IDIOTER!!!!!

Jag kommer missa typ allt, slutar 16:15 *muttrar*


FAN!!!!!

Av Angelica - 14 mars 2014 18:01

Nu var det evigheter jag skrev någonting sist! Ber om ursäkt, men de har funnits viktigare saker att göra!


jaja!


Äntligen helg! :D


Efter jobbet idag så var jag till Maxi med mor och handlade mat, väl hemma blev de plocka upp varor, plocka ur en sticka ur fingret jag lyckats fått, ringt bredbandsbolaget, diskat och datorn! :P

Ikväll blir de mat från "AGA" och filmer! hm! Men vad ska jag se? De är en annan fråga som jag får fundera på ett tag!


Nej nu ska jag ta tag i köksbordet som ser ut som ett bomb nedslag! Men som sagt! De har funnits andra prioriterningar den här veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards