inevidljivi

Direktlänk till inlägg 31 maj 2013

Pernilla! <3

Av Angelica - 31 maj 2013 15:18

 


Pernilla min sexbomb ;)

Du har alltid funnits där för mig när jag behöver dig och jag kan inte tacka nog för att du inte dömde mig när jag var så ledsen när de gick åt pipan. (jag tror du förstår vad jag menar)!

Jag älskar dig min vän och vad skulle jag göra utan dig! <3

jag är lyckligt lottad som har dig som vän, alla går miste om en vän som du som har svikit dig eller inte funnit dig! <3

Jag är glad att jag har dig min lilla pörrboll ;) hahahaha!

 
 
Percy

Percy

31 maj 2013 22:39

Lilla hjärtat! Det värmde att läsa det. Tack! Du ska veta att du har en stor del av mitt hjärta med dig dygnet runt, året runt. Saknar dig så mycket och önskar så att vi kunde träffas oftare. Tack för alla de gånger du funnits vid min sida. Du har aldrig dömt mig trots mina misstag här i livet, du håller fast även om jag försökt puttat undan dig. "Riktiga vänner är dem som finns kvar även efter du försökt putta iväg dem" läste jag någonstans. Å då tänkte jag på dig. Alla dessa år.. åwww, första sommaren du var här. Haha! Vilka minnen vi har. Önskar det kommer bli många underbara sommrar till med dig vännen! I Love U! <3 och åter igen, tack för inlägget! Även om bilden är lite gammal ;) hihi puuus <3 <3

http://nihilithan.bloggplatsen.se

Angelica

1 juni 2013 22:11

Hihi! Du och jag för alltid

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 december 2016 16:11

Nu var det längesen jag bloggade och jag har inget speciellt att skriva. Men nu är det helg och ikväll ska jag träffa Gidde igen :D ...

Av Angelica - 19 juli 2016 18:10

Nu har jag gjort de jag kan för att de ska hitta ett botemedel till Alzheimers och andra demenssjukdomar! Har skänkt pengar till forskningen så de förhoppningsvis i framtiden kan hitta ett botemedel, men tyvärr så kommer de inte hjälpa mig justnu. ...

Av Angelica - 28 juni 2016 18:28

Snart slut på juni, vart tar dagarna vägen, de går så sjukt fort?! På torsdag är det 1 år sedan du lämnade oss, hoppas du har det bra i himlen! Jag saknar dig varje dag så mycket. Önskar att du kunde komma tillbaka, älskar dig obeskrivligt!!...

Av Angelica - 14 juni 2016 21:24

Nu var det längesen jag bloggade, sorry! Men jag har haft annat för mig och har egentligen ingenting att skriva om. Planer till midsommar har jag också! I år firas den i Lövtjärn :D Hur ser din midsommar ut? ...

Av Angelica - 17 maj 2016 19:36

Missbrukar en låt!   Say Something - A Great Big World   Say something, I'm giving up on you I'll be the one if you want me to Anywhere I would have followed you Say something, I'm giving up on you And I am feeling so small It was over my h...

Ovido - Quiz & Flashcards