inevidljivi

Direktlänk till inlägg 11 maj 2014

Filmer!

Av Angelica - 11 maj 2014 16:17

Titel;Angel Eyes
Regissör; Luis Mandoki
År; 2001
Tid102 min
GenerDrama, Romatik, Thriller
Skådespelare; Jennifer Lopez, Jim Caviezel, Jeremy Sisto. mfl.

Om filmen; Chicagopolisen Sharon Pogue blir brutalt överfallen av den brottsling hon jagar. En mystisk främling ingriper i sista stund. Sharon och främlingen blir kära i varandra samtidigt som de avslöjar varandras hemligheter.
Mitt betyg; 3/5

Min kommentar: En bra film! Men jag föll inte riktigt för den! De första 30 min var den otroligt seg, hände inte så speciellt mycket! Men den är se värd!

 


Titel; Ego
Regissör; Lisa James-Larsson
År; 2013
Tid105 min
GenerDrama
Skådespelare; Martin Wallström,Mylaine Hedreul,Peter Andersson, Sissela Kyle, Richard Ulfsäter. mfl

  

Om filmen; För 25-årige Sebastian Silverberg handlar allt om yta och utseende. Han har fått sitt liv serverat på ett silverfat och han har gott om pengar, kompisar och tillfälliga tjejer. Han har aldrig vågat utmana sig själv, vare sig det gäller hans dröm om en musikkarriär eller kanske framförallt kärleken. När allt går som bäst i hans ytliga liv råkar han ut för en olycka och hans liv förändras totalt.
Mitt betyg; 4/5

 

Min kommentar: För att vara en Svensk film så är den riktigt bra! Rekomenderar den verkligen!

 

 

 
 
Percy

Percy

11 maj 2014 17:42

ska kika efter den där Ego :)

http://oktoberbarnets.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 december 2016 16:11

Nu var det längesen jag bloggade och jag har inget speciellt att skriva. Men nu är det helg och ikväll ska jag träffa Gidde igen :D ...

Av Angelica - 19 juli 2016 18:10

Nu har jag gjort de jag kan för att de ska hitta ett botemedel till Alzheimers och andra demenssjukdomar! Har skänkt pengar till forskningen så de förhoppningsvis i framtiden kan hitta ett botemedel, men tyvärr så kommer de inte hjälpa mig justnu. ...

Av Angelica - 28 juni 2016 18:28

Snart slut på juni, vart tar dagarna vägen, de går så sjukt fort?! På torsdag är det 1 år sedan du lämnade oss, hoppas du har det bra i himlen! Jag saknar dig varje dag så mycket. Önskar att du kunde komma tillbaka, älskar dig obeskrivligt!!...

Av Angelica - 14 juni 2016 21:24

Nu var det längesen jag bloggade, sorry! Men jag har haft annat för mig och har egentligen ingenting att skriva om. Planer till midsommar har jag också! I år firas den i Lövtjärn :D Hur ser din midsommar ut? ...

Av Angelica - 17 maj 2016 19:36

Missbrukar en låt!   Say Something - A Great Big World   Say something, I'm giving up on you I'll be the one if you want me to Anywhere I would have followed you Say something, I'm giving up on you And I am feeling so small It was over my h...

Ovido - Quiz & Flashcards