inevidljivi

Direktlänk till inlägg 8 november 2014

Jahopp!

Av Angelica - 8 november 2014 13:06

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men nu sitter jag vid datorn och gör inte så mycket!

På måndag ska jag börja med en 9 dagar lång detox kur, jag och en kollega gör det samtidigt så jag kommer få support där! De första dagarna kommer jag bara få dricka speciell vanilj shake, lite vitamin piller och Aloe Vera Gel dryck :p mumma xD haha! Och vatten såklart :) Egentligen så ska man inte äta frukt men eftersom jag måste ta piller på morgonen så sa Camilla (kollegan) att jag kunde ta en banan på morgonen! Jag lär börja öva mig att dricka vatten på morgonen, de är så fruktansvärt äckligt! Bläää!!

Bara tanken gör mig illamående! Ysh!


Jaja! Nu ska jag ta lite näsdroppar så jag inte låter så jävla förkyld!


Bajjs bajjs

 
 
Percy

Percy

14 november 2014 14:28

Är allt de som behövs för detoxen dyrt? Vart köper man? Blir sugen på att testa :o

http://nihilithan.blogspot.se

Angelica

16 november 2014 11:50

Jag köper detox kuren av min kollega! Den är väldigt dyr, 9 dagars kur kostar 1995 kr. Men då ingår allt du behöver förutom havre mjölk till shaken! Jag fick min shake, men den kostar annars 49 kr.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 december 2016 16:11

Nu var det längesen jag bloggade och jag har inget speciellt att skriva. Men nu är det helg och ikväll ska jag träffa Gidde igen :D ...

Av Angelica - 19 juli 2016 18:10

Nu har jag gjort de jag kan för att de ska hitta ett botemedel till Alzheimers och andra demenssjukdomar! Har skänkt pengar till forskningen så de förhoppningsvis i framtiden kan hitta ett botemedel, men tyvärr så kommer de inte hjälpa mig justnu. ...

Av Angelica - 28 juni 2016 18:28

Snart slut på juni, vart tar dagarna vägen, de går så sjukt fort?! På torsdag är det 1 år sedan du lämnade oss, hoppas du har det bra i himlen! Jag saknar dig varje dag så mycket. Önskar att du kunde komma tillbaka, älskar dig obeskrivligt!!...

Av Angelica - 14 juni 2016 21:24

Nu var det längesen jag bloggade, sorry! Men jag har haft annat för mig och har egentligen ingenting att skriva om. Planer till midsommar har jag också! I år firas den i Lövtjärn :D Hur ser din midsommar ut? ...

Av Angelica - 17 maj 2016 19:36

Missbrukar en låt!   Say Something - A Great Big World   Say something, I'm giving up on you I'll be the one if you want me to Anywhere I would have followed you Say something, I'm giving up on you And I am feeling so small It was over my h...

Ovido - Quiz & Flashcards