inevidljivi

Direktlänk till inlägg 17 november 2014

Konstigt!

Av Angelica - 17 november 2014 19:32

Nu avslutar jag dag 8 med Detox kuren, de börjar känner lite små tråkigt att sluta med den! :P De har blivit en vana, men samtidigt ska de blir skönt att slippa krångla när man ska någonstans efter jobbet. Släpa med shake, havre mjölk, Aloe dryck och piller!


Och jag har hållt dieten/detxen till punkt och pricka, iof i lördags så vaknade jag sent så de blev lite si och så med piller osv.. men jag har inte ätit någonting jag inte ska!

Fast jag har varit jävligt frestad! Nu ska jag fortsätta och hålla min sockernivå i shack!

De blir läsk och godis på fredagar och lördagar! Skräp mat endast på helgerna, får se hur de går.. men jag ska vara duktig nu!

Ska fortsätta äta Calcium tabletter tror jag, tror de är därför jag är piggare för att jag hade brist på något av ämnerna den innehåller!


I morgon kväll efter jobbet ska jag till Kiropraktorn och sen hem till mamma och dricka min sista shake! :( Sen bär de av till Valbo och Mio, ska kolla på min dröm säng. Kan fan inte ligga med en stor karl bredvid mig i min 90 säng xD De är jävligt trångt!


Nu ska jag kolla en stund på tv innan de blir att hämta upp all tvätt!


Men först spela Whiskey Lullaby på högsta volym och sjunga! haha!

 
 
Percy

Percy

23 november 2014 17:21

Duktigt av dig att fixa det och tror allt att du kommer fixa de med. Jag försöker att bara äta onyttigt (godis osv) en gång i månaden. Kanske blir en chokladbit eller en dricka men inget mer.

Hoppas du hittar en säng som passar, din snuskhummer! ;)

http://nihilithan.blogspot.se

Angelica

26 november 2014 16:39

jag fixade de och jag har hållt mig nästan duktig efter kuren med :P hahaha!

Jag har sett en säng som jag vill kolla på, försöker fjäska lite hos mamma så kanske hon kan ställa upp som chaufför till Mio! :p Ska eventuellt dit på lördag! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 december 2016 16:11

Nu var det längesen jag bloggade och jag har inget speciellt att skriva. Men nu är det helg och ikväll ska jag träffa Gidde igen :D ...

Av Angelica - 19 juli 2016 18:10

Nu har jag gjort de jag kan för att de ska hitta ett botemedel till Alzheimers och andra demenssjukdomar! Har skänkt pengar till forskningen så de förhoppningsvis i framtiden kan hitta ett botemedel, men tyvärr så kommer de inte hjälpa mig justnu. ...

Av Angelica - 28 juni 2016 18:28

Snart slut på juni, vart tar dagarna vägen, de går så sjukt fort?! På torsdag är det 1 år sedan du lämnade oss, hoppas du har det bra i himlen! Jag saknar dig varje dag så mycket. Önskar att du kunde komma tillbaka, älskar dig obeskrivligt!!...

Av Angelica - 14 juni 2016 21:24

Nu var det längesen jag bloggade, sorry! Men jag har haft annat för mig och har egentligen ingenting att skriva om. Planer till midsommar har jag också! I år firas den i Lövtjärn :D Hur ser din midsommar ut? ...

Av Angelica - 17 maj 2016 19:36

Missbrukar en låt!   Say Something - A Great Big World   Say something, I'm giving up on you I'll be the one if you want me to Anywhere I would have followed you Say something, I'm giving up on you And I am feeling so small It was over my h...

Ovido - Quiz & Flashcards