inevidljivi

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Samman fattning

Av Angelica - 31 december 2014 15:00

En liten sammanfattning från år 2014

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?  Suttit på första raden under en begravning

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Japp! Sara fick lilla Alvin den 13 december

4. Dog någon som stod dig nära? Mormor och Ulla dog!

5. Vilka länder besökte du? Inga

6. Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015? ojj! Ingen aning!

7. Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas? 25 mars, 1 augusti och 22 augusti

8. Vad var din största framgång 2014? Hm! Pojkvän kanske?

9. Största misstaget? Jag gör många misstag!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Sjuk har jag varit!


11. Bästa köpet? Nya sängen!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Min säng

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Absolut! Men vad?

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? Ingen aning!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Var nog kanske lite gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Pratat mer med Mormor

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Absolut! Självklart!

 
18. Hur ska du tillbringa julen? Med familjen

19. Blev du kär under 2014? Japp
 
20. Favoritprogram på TV? NCIS, Law and order spwu, Criminal Minds


21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nejj

22. Bästa boken du läste i år? Hm! Bra fråga!

23. Något du önskade dig och fick? Pojkvän kanske?

24. Något du önskade dig men inte fick? Vet inte

 
25. Årets bästa film? Ojj! Har sett många bra filmer!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2014? Jobbade till 13 och på kvällen var jag på bandy med mamma!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Inte behövt begrava mormor och fått träffa Brad Paisley

28. Vad fick dig att må bra? Gidde, vänner, Elias, Hunden och Musik

 29. Vem saknade du? Mormor och Ulla

 
30. De bästa nya människorna du träffade? Gidde!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Angelica - 2 december 2016 16:11

Nu var det längesen jag bloggade och jag har inget speciellt att skriva. Men nu är det helg och ikväll ska jag träffa Gidde igen :D ...

Av Angelica - 19 juli 2016 18:10

Nu har jag gjort de jag kan för att de ska hitta ett botemedel till Alzheimers och andra demenssjukdomar! Har skänkt pengar till forskningen så de förhoppningsvis i framtiden kan hitta ett botemedel, men tyvärr så kommer de inte hjälpa mig justnu. ...

Av Angelica - 28 juni 2016 18:28

Snart slut på juni, vart tar dagarna vägen, de går så sjukt fort?! På torsdag är det 1 år sedan du lämnade oss, hoppas du har det bra i himlen! Jag saknar dig varje dag så mycket. Önskar att du kunde komma tillbaka, älskar dig obeskrivligt!!...

Av Angelica - 14 juni 2016 21:24

Nu var det längesen jag bloggade, sorry! Men jag har haft annat för mig och har egentligen ingenting att skriva om. Planer till midsommar har jag också! I år firas den i Lövtjärn :D Hur ser din midsommar ut? ...

Av Angelica - 17 maj 2016 19:36

Missbrukar en låt!   Say Something - A Great Big World   Say something, I'm giving up on you I'll be the one if you want me to Anywhere I would have followed you Say something, I'm giving up on you And I am feeling so small It was over my h...

Ovido - Quiz & Flashcards